نماینده مردم تربت‌حیدریه در مجلس:
 پایگاه اینترنتی هواداران دکتر ابوالقاسم خسروی

ابوالقاسم خسروی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در مشهد اظهار کرد: اسرائیل در 33 سال از پیروزی انقلاب اسلامی ایران همواره ایران را تهدید به جنگ نظامی کرده است؛ چون آنها نمی‌خواستند که در دنیا کشوری با نظام اسلامی و حکومت دینی وجود داشته باشد.

نماینده مردم تربت‌حیدریه در مجلس شورای اسلامی افزود: تهدیدات اسرائیل جدید نیست اما بهتر است آنها بدانند که توان مقابله نظامی با ایران را ندارند و اگر بخواهند به ایران حمله کنند نیاز به تهدید ندارند که این امر نشان‌دهنده ضعف آنها است.

خسروی در ارتباط با نوسانات قیمت ارز در بازار گفت: نوسانات ارز از جنگ اقتصادی دشمن نشات می‌گیرد و مقدار زیادی از آن به خاطر تحریم‌های جهانی است که با مدیریت مسئولان اقتصادی دولت و تدبیر به موقع، مشکلات برطرف می‌شود.

وی افزود: 40درصد مشکلات ارز به تحریم‌ها برمی‌گردد و در حال حاضر تمام دنیا را با مشکلات اقتصادی مواجه کرده است و بیشتر این مشکلات با تدبیر دولت حل می‌شود و در هفته آینده دوباره مجلس شورای اسلامی جلساتی را با حضور مسئولان اقتصادی برای این موضوع دارد.

نماینده مردم تربت‌حیدریه در مجلس شورای اسلامی یادآور شد: آخرین توطئه دشمن ایجاد تورم است که دشمن از هر راهی به مقابله با ما پرداخت مانند مسائل فرهنگی که چون ما از فرهنگ غنی برخورداریم تحت تاثیر تهاجم فرهنگی آنها قرار نگرفتیم. وی ادامه داد: بسیاری از مشکلات اقتصادی از عدم تدبیر و سوء استفاده برخی از افراد است که باید نظارت‌های جدی در این راستا انجام شود.

خسروی با اشاره به استیضاح وزیر ورزش گفت: برخی از نمایندگان مجلس شورای اسلامی از عملکرد وزیر ورزش رضایت ندارند و خواستار استیضاح وزیر هستند که به نظر من در حال حاضر اولویت باید برای بخش اقتصادی و گرانی و تورم باشد.

وی با اشاره به کاریکاتور موهن روزنامه شرق اظهار کرد: فردی که کاریکاتور موهن روزنامه شرق را به تصویر کشیده است برای خود توجیهاتی دارد اما چون این کاریکاتور در روزهای اول هفته دفاع مقدس بود این کار اصلا قابل توجیه نیست و این مسائل که شبهه ایجاد می‌کند و سبب تهمت و سوء برداشت می‌شود نباید در جامعه ایجاد شود.

 





تاریخ: چهار شنبه 12 مهر 1391برچسب:,
ارسال توسط هواداران دکتر ابوالقاسم خسروی
آخرین مطالب

آرشیو مطالب
پيوند هاي روزانه
امکانات جانبی

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 126
بازدید دیروز : 19
بازدید هفته : 147
بازدید ماه : 492
بازدید کل : 110231
تعداد مطالب : 501
تعداد نظرات : 13
تعداد آنلاین : 1

آدرس دفاتر ارتباطات مردمی استاد خسروی :

دفتر تهران : تهران ، میدان بهارستان ، ساختمان مجلس شورای اسلامی - دفتر نمایندگان - طبقه سوم - اتاق شماره 316 تلفن : 33523901- نمابر : 33503294

دفتر شهرستان : تربت حیدریه خیابان کاشانی - بین کاشانی 8 و 10 ، جنب بانک ملی ، پلاک 160 ، طبقه فوقانی تلفن : 2235113 - 0531 نمابر : 2235114 - 0531

شهرستان زاوه - دولت آباد - خیابان امام رضا - بین امام رضای 32 و 34 تلفن : 3725560 - 0532

شهرستان مه ولات - فیض آباد - خیابان شهیدبهشتی - شهیدبهشتی 45 تلفن : 6727870 - 0532


لطفا نظرات ،پیشنهادات و انتقادات خود را با ما درمیان بگذارید- با تشکر مدیر سایت